FANDOM

Zegar Wieczności to magiczny przedmiot pojawiający się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

Zegar Wieczności, przedmiot używany do manipulowania czasem, w jakiś sposób trafił w ręce Marcowego Zająca z Krainy Czarów. Gdy William dowiedział się o miejscu pobytu zegara, poinformował swojego byłego współpracownika Jeffersona o znalezisku i zachęcił go, aby go zdobył. Potrzebując pieniędzy na utrzymanie rodziny, Jefferson wyruszył do Krainy Czarów, planując ukraść zegar Marcowemu Zającowi i sprzedać za dużą sumę. Niestety, jego plan nie powiódł się, a Marcowy Zając wziął go niewoli i, wykorzystując Zegar Wieczności, zmuszał go do udziału w niekończącej się popołudniowej herbatce. Wreszcie, znudzony przyjęciem Marcowy Zając udał się na polowanie, a w tym czasie mężczyzna został uwolniony przez Priscillę.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Zegar Wieczności wydaje się być oparty na zegarku kieszonkowym posiadanym przez Białego Królika w powieści Alicja w Krainie Czarów Lewisa Carrolla.

Przypisy Edytuj

  1. Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki