FANDOM

Real-world
„Kiedyś będziesz wspaniałą królową. Znam się na ludziach. Poza tym mam wymówkę, żeby spędzać z tobą czas, dopóki nie ukończę ostatniej pracy. Zostało mi kilka ulotnych chwil, chcę się nimi cieszyć.”

"Zachody miłosne" to trzynasty odcinek piątego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 13 marca 2016 roku na kanale ABC, a w Polsce 20 marca 2016 roku na kanale FOX Polska.

Opis Edytuj

W Podziemiu, uciekinier z więzienia Hadesa powiadamia bohaterów, że Hak jest w nim przetrzymywany. Zanim można go będzie uwolnić, grupa musi jednak zmierzyć się z przerażającą bestią, stojącą na straży więzienia. Mary Margaret stara się odnaleźć starego przyjaciela z dzieciństwa, który wie, jak pokonać potwora. Jednak gdy w końcu go znajduje, odkrywa, że jej druh nie jest już tym samym bohaterem co kiedyś. Tymczasem w retrospekcji z Zaczarowanego Lasu, młoda Śnieżka zmaga się z utrzymaniem pokoju w swoim królestwie i musi nauczyć się, jak być prawdziwym bohaterem, o ile pewnego dnia chce zostać królową.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie
  • Teach Grant jako jednooki bandyta
  • Kerry van der Griend jako wieśniak
  • Janet Walmsley jako wieśniaczka

Usunięte sceny Edytuj

"Konfrontacja z rzeczywistością" (scena nr 24)
W podziemnym mieszkaniu Mary Margaret Emma zamartwia się, siedząc przy stole, na którym leży zakrwawiony hak Killiana, dany jej przez Hadesa. David i Regina próbują pocieszyć kobietę, mówiąc jej, że razem ocalą jej ukochanego i pokonają strzegącego go Cerbera. Na potwierdzenie tych słów, David zwraca się do Mary Margaret. Ta jednak nie zgadza się z nimi. Kiedy Regina pyta, co w nią wstąpiło, kobieta odpowiada, że rzeczywistość, po czym wychodzi z pokoju. Regina udaje się za nią, aby z nią porozmawiać. W tle widać Megarę siedzącą na kanapie.

Ciekawostki Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 10 listopada 2015 roku.[5]
  • Kilka scen rozgrywających się w Zaczarowanym Lesie nakręcono w Robert Burnaby Park.[6]

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek 5x13: "Zachody miłosne"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 5

SP. "Dark Swan Rises"
1. "Mroczna Emma"
2. "Cena"
3. "Stolica Zguby"
4. "Rozbite królestwo"
5. "Łapacz snów"
6. "Niedźwiedź i łuk"
7. "Nimue"

8. "Narodziny"
9. "Król Niedźwiedź"
10. "Złamane serce"
11. "Łabędzi śpiew"
12. "Dusze tych, którzy odeszli"
13. "Zachody miłosne"
14. "Diabelskie nasienie"
15. "Bracia Jones"

16. "Nasz upadek"
17. "Jej przystojny bohater"
18. "Rubinowe pantofelki"
19. "Siostry"
20. "Ognisty ptak"
21. "Ostatnie namaszczenie"
22. "Tylko Ty"
23. "Nieopowiedziana historia"

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki