FANDOM

„A potem zobaczyłem wilka [...] z jednym okiem czerwonym jak krew, a drugim czarnym jak noc.”

Wilk to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Serce to samotny myśliwy pierwszego sezonu.

Historia Edytuj

Wilk był zwierzęcym kompanem Łowcy. Któregoś dnia był świadkiem, jak mężczyzna zabił jelenia, aby nie zginęli z głodu. Później, tej samej nocy, Łowca zabrał wilka ze sobą do tawerny, czym przyciągnął uwagę gapiów. Wśród ludzi chodziły plotki, iż mężczyzna był wychowywany przez wilki i że płacze nad każdym z zabitych zwierząt. Gdy jeden człowiek szyderczo spytał Łowcy, dlaczego płacze, ten krótko stwierdził, że ​​zwierzęta mają czyste serca i nie są egoistyczne i samolubne, jak ludzie. Kiedy w tawernie wybuchła bójka, wilk warknął groźnie na agresora, stając w obronie przyjaciela. Łowcy udało się obezwładnić przeciwników i zmusić ich do odwrotu. Całe zajście oglądała Zła Królowa przez swoje Magiczne Lustro.[1]

Podczas pierwszej klątwy Edytuj

W Storybrooke, kiedy szeryf Graham zaczął miewać wspomnienia z poprzedniego życia jako Łowca, spotkał wilka. Mężczyzna postanowił znaleźć swoje serce, gdyż mocno wierzył, że znajduje się gdzieś indziej niż w jego ciele. Zastępca szeryfa, Emma Swan, była sceptyczna wobec jego słów, ale pomagała mu w poszukiwaniach. Wilk zaprowadził ich do skarbca, w którym przechowywane było serce Grahama, ale nie byli w stanie go znaleźć.[1]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według książki Reawakened: A Once Upon a Time Tale wilk, którego spotkała na drodze Emma, kiedy próbowała opuścić Storybrooke, to ten sam, który przyjaźnił się z Łowcą.[2]
    • W serialu jest to jednak inny wilk, gdyż ma on normalne oczy.[3]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & David M. Barrett (reżyseria). (11 grudnia 2011). "Serce to samotny myśliwy". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 7.
  2. Reawakened: A Once Upon a Time Tale - strona 128.
  3. Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Mark Mylod (reżyseria). (23 października 2011). "Pilot". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki