FANDOM

Rumpelsztyku, chodzi o rękawicę z Camelotu. Przynieś ją o północy nad Urwisko Demonów albo zginę.

Urwisko Demonów to miejsce w Zaczarowanym Lesie, pojawiające się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Bohaterowie i złoczyńcy czwartego sezonu.

Historia Edytuj

Podczas robienia prania, Belle została porwana przez Cruellę de Mon chcącą zdobyć rękawicę z Camelotu będącą w posiadaniu Rumpelsztyka. Kobieta zabrała więźniarkę nad Urwisko Demonów, gdzie służąca czarnoksiężnika, przytrzymywana przez macki Ursuli, nagrała wiadomość na zaczarowanym dolarze piaskowym, w której błagała Rumpelsztyka, aby przyszedł o północy nad Urwisko Demonów, razem z rękawicą.[1]

Nocą, gdy zjawił się Rumpelsztyk, nieskłonny do oddania przedmiotu, szybko obezwładnił Czarownicę, ale Ursula próbowała zmusić go do oddania rękawicy, miażdżąc Belle. Dopiero gdy Cruella zagroziła zmiażdżeniem jej serca, czarnoksiężnik oddał magiczny przedmiot. Po zdobyciu rękawicy, Czarownica teleportowała siebie i wspólniczki. Kiedy Belle spytała Rumpelsztyka, dlaczego troszczy się o nią, ten odparł, że tylko on może zmiażdżyć jej serce.[1]

Później, w nocy, Rumpelsztyk ponownie spotkał się z Królowymi Ciemności i ukradł im rękawicę. Cruella de Mon zaproponowała mu współpracę, aby razem pokonali swoich wrogów, ale mężczyzna zaczął chwalić się, że nie potrzebuje pomocy, aby wygrać, po czym odszedł.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Urwisko Demonów oparte jest na prawdziwej lokalizacji o tej samej nazwie w Anglesea, w Australii. Angelsea leży w stanie Victoria, gdzie urodziła się Emilie de Ravin grająca w serialu Belle.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Ralph Hemecker (reżyseria). (14 grudnia 2014). "Bohaterowie i złoczyńcy". Dawno, dawno temu. Sezon 4. Odcinek 12.