FANDOM

Szablon:Ikony

"Trust Me" to drugi odcinek serialu Once Upon a Time in Wonderland. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 17 października 2013 roku na kanale ABC. W Polsce nie został wyemitowany.

Opis Edytuj

W Krainie Czarów Alicja nadal poszukuje Cyrusa. Dziewczyna postanawia wykorzystać jego lampę dżina jako przynętę, żeby dowiedzieć się, kim są jej przeciwnicy. Tymczasem Czerwona Królowa ściera się z Dżafarem, natomiast w przeszłości Cyrus trafia do Krainy Czarów i zakochuje się w Alicji.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia Mgiełkę (zobacz zdjęcie
    Wx02 Title card
    ).
  • Opaska na włosy Mgiełki została zaprojektowana i wykonana przez kanadyjską firmę Medicina Designs.
  • Cyrus pochodzi z Agrabahu. Agrabah jest krajem, w którym toczy się akcja filmu Disneya Aladyn.
  • Kiedy Alicja mówi Waletowi, że flakon Cyrusa znajdą na Zmimszałych Łąkach pod drzewem Tum Tum, Walet wyśmiewa te miejsca mówiąc, że sadząc z ich nazw tylko Care Bear mógłby chcieć tam pójść. Care Bears to grupa różnokolorowych misiów wymyślonych przez firmę American Greetings Corporation i od 1981 roku wykorzystywanych przez nią na kartkach z życzeniami.
  • Gerry Rousseau, który gra mieszkańca miasta, wcielił się w rolę młynarza w odcinku Córka młynarza serialu Dawno, dawno temu.

Chronologia wydarzeńEdytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 9 sierpnia 2013 roku.[1]
  • Plan filmowy, na którym kręcono ujęcia rozgrywające się w sklepie Farzeena Shahmeda, został później odpowiednio przerobiony i wykorzystany ponownie w odcinku The Serpent jako wnętrze warsztatu kowala oraz w odcinku Bad Blood jako wnętrze domu Ulimy.
  • Scena, w której Cyrus uczy Alicję walki mieczem, została nakręcona w Robert Burnaby Park.[2]

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek "Trust Me"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW "ONCE UPON A TIME IN WONDERLAND"

1. "Down the Rabbit Hole"
2. "Trust Me"
3. "Forget Me Not"
4. "The Serpent"
5. "Heart of Stone"

6. "Who's Alice"
7. "Bad Blood"
8. "Home"
9. "Nothing to Fear"
10. "Dirty Little Secrets"

11. "Heart of the Matter"
12. "To Catch a Thief"
13. "And They Lived..."

Przypisy Edytuj