FANDOM

25px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy miejsca w Zaczarowanym Lesie. Jeżeli szukasz miejsca w Storybrooke, zobacz Trollowy Most (Storybrooke).

Trollowy Most to miejsce w Zaczarowanym Lesie, pojawiające się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Zakochana Śnieżka pierwszego sezonu.

Historia Edytuj

Śnieżka ukradła sakiewkę z klejnotami Księcia, w tym z pierścionkiem jego matki, a następnie sprzedała je trollom na moście. Mężczyźnie udało się złapać złodziejkę i odkrył jej tożsamość na podstawie jednego z listów gończych. Zagroził jej, że odda ją królowej, jeśli nie odzyskają pierścionka. Śnieżka zaprowadziła go na Trollowy Most. Tam transakcja odzyskania biżuterii przebiegała gładko, dopóki Książę okazał niecierpliwość, a trzy trolle znalazły list gończy dotyczący Śnieżki i wyrzuciły na deski mostu butelkę z mrocznym pyłem. Książę wdał się w walkę na miecze z trollami, a Śnieżka wzięła pył i uciekła. Gdy zauważyła, że Księcia nie ma za nią, wróciła na most w ostatniej chwili. Za pomocą pyłu zamieniła trolle w robaki zanim zdołały ściąć Księcia.[1]

Kiedy Śnieżka użyła mrocznego pyłu na sobie, aby zamienić się w robaka i uniknąć śmierci ze strony Złej Królowej, wróciła do swej postaci dzięki Błękitnej Wróżce. Rankiem zaoferowała Księciu, że napełni jego piersiówkę wodą, ale podstępem ukradła pierścionek jego matki i uciekła w kierunku Trollowego Mostu. Tam dopadły ich trolle, które zaatakowały także już zorientowanego w sytuacji Księcia oraz − po tym jak znalazły list gończy dotyczący Śnieżki − także ją. On dobył swego miecza, ale przeciwnicy rzucili go na deski mostu. Gdy z nimi walczył, Śnieżka uciekła. Wróciła, gdyż zauważyła, że mężczyzny nie ma za nią. Nabrała trochę piasku do butelki i zagroziła trollom, że zamieni je w robaki. Zamachnęła się z zaciśniętą pięścią, a trolle wycofały się.[2]

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Liz Tigelaar (scenariusz) & Dean White (reżyseria). (6 listopada 2011). "Zakochana Śnieżka". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 3.
  2. Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Ralph Hemecker (reżyseria). (11 maja 2014). "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej". Dawno, dawno temu. Sezon 3. Odcinek 22.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki