FANDOM

Real-world

"Once Upon a Time: The Final Battle Begins" to drugi odcinek specjalny szóstego sezonu i jednocześnie dziewiąty odcinek specjalny serialu Dawno, dawno temu.

Został wyemitowany pomiędzy odcinkami Pieśń w twoim sercu a Ostatnia bitwa, część 1. Jego premiera miała miejsce 14 maja 2017 roku w Stanach Zjednoczonych, w Polsce nie został wyemitowany.

Opis Edytuj

Dołącz do utalentowanej obsady i głównych producentów, którzy podzielą się swoimi ulubionymi momentami z sześciu sezonów, powspominają także historie swoich postaci. Przedstawią, co serial osobiście znaczy dla nich oraz dla milionów fanów, którzy uczynili "Dawno, dawno temu" hitem ABC. Dodatkowo w tym specjalnym odcinku fani zadadzą obsadzie i twórcom najgorętsze pytania dotyczące serialu. Zapoznaj się z początkami, miłością i romansem, a także wszystkimi przygodami, które fani cenili sobie w ciągu ostatnich sześciu sezonów.[1]

Join our talented cast and executive producers as they identify some of their favorite moments over the past six seasons, as well as take a look back at their characters’ journeys. They will discuss what the show has meant to them personally and to the millions of fans who made "Once Upon a Time" a hit show on ABC. Additionally in this special, "Oncers" get to ask the cast and producers their most burning questions about the series. Take a look back at the origins, the love and romance, and all the adventures along that way that fans have cherished these past six seasons.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa odcinka specjalnego znacznie różni się od kart odcinków specjalnych z poprzednich sezonów oraz odcinków serialu. Przypomina kartę ze specjalnego odcinka Evil Reigns Once More.
  • Narratorem odcinka jest Howard Parker, który jest także narratorem w zwiastunach odcinków.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 6

SP. "Evil Reigns Once More"
1. "Wybawca"
2. "Gorzka mikstura"
3. "Drugi pantofelek"
4. "Dziwny przypadek"
5. "Uliczne szczury"
6. "Głębokie wody"
7. "Bez serca"

8. "Będę Twoim lustrem"
9. "Zamienione dzieci"
10. "Szkoda, że Cię tu nie ma"
11. "Twardsi niż reszta"
12. "Morderstwo najgorszego sortu"
13. "Złowróżbne wzory"
14. "Strona 23"
15. "Niezwykłe miejsce"

16. "Mały pomocnik matki"
17. "Przebudzenie"
18. "Tam, gdzie latają drozdy"
19. "Czarna wróżka"
20. "Pieśń w twoim sercu"
SP. "The Final Battle Begins"
21. "Ostatnia bitwa, część 1"
22. "Ostatnia bitwa, część 2"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki