FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
„Nic tam na mnie nie czeka. Wszyscy, którym na mnie zależało, nienawidzą mnie. Nie dogadałyśmy się tak, jak chciała nasza matka, ale... mam tylko ciebie.”
— Zelena do Reginy.

"Tam, gdzie latają drozdy" to osiemnasty odcinek szóstego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 23 kwietnia 2017 roku na kanale ABC, a w Polsce 28 maja 2017 roku na kanale FOX Polska.

Opis Edytuj

W retrospekcji, Zelena zaprzyjaźnia się z młodym drwalem, na którego rzucono klątwę. Ten zwraca się do niej o pomoc w znalezieniu nowego serca. Czarodziejka zostaje zmuszona do dokonania wyboru pomiędzy zachowaniem swoich mocy a przyjaźnią z młodzieńcem. Tymczasem w Storybrooke, Zelena postanawia zająć się Czarną Wróżką i ją na dobre powstrzymać, wbrew woli Reginy. Śnieżka i David nie mogą dojść do porozumienia w związku z weselnymi planami Emmy i Haka.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie
  • Jorden Birch jako strażnik z Oz
  • Austin Obiajunwa jako młody Stanum
  • Dylan Sloane jako tyran
Niewymienieni
  • Nieznane niemowlę jako Robin

Ciekawostki Edytuj

Notatki produkcyjne Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia Szmaragdowy Gród (zobacz zdjęcie
    6x18 Title card.png
    ).
  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 3 lutego 2017 roku.[1]
  • Tytuł tego odcinka jest aluzją do tekstu piosenki "Over the Rainbow" Judy Garland z filmu Czarnoksiężnik z Oz.
  • W komunikacie prasowym poświęconym temu odcinkowi nazwisko Isabelli Blake-Thomas zostało błędnie podane jako "Isabella Black-Thomas".[3]
  • Kiedy Emma robi naleśniki, Hak podchodzi do niej i mówi: "Something smells delicious". W scenariuszu odcinka wypowiada jedynie słowa: "Mmm.... delicious".[4]
  • W scenariuszu odcinka Regina mówi: "Emma? "What are you thinking?", na co Emma odpowiada: "Maybe we can".[5] Te słowa nie padają w ostatecznej wersji odcinka.
    • Scena, w której Śnieżka wypowiada słowa: "So where do we look? And is anyone else surprised Tiger Lily was a Fairy?", a Zelena odpowiada: "You can all drop dead from shock for all I care",[6] również nie pojawiła się w ostatecznej wersji odcinka.
  • Kiedy Belle i pan Gold rozmawiają o synu, kobieta mówi: "You know, this means he can be saved". W scenariuszu odcinka mężczyzna odpowiada jej: "Yes. But that's not all it means".[7] Te słowa nie padają w ostatecznej wersji odcinka.
  • Z nieznanych powodów scena z Emmą, ​​Hakiem i Śnieżką, która rozgrywa się w domu Wybawicielki, została nagrana ostatniego dnia kręcenia szóstego sezonu.[8]
    • Co więcej tatuaż Emmy pojawia się i znika bezustannie w całej tej scenie.

Baśnie i folklor Edytuj

Kostiumy Edytuj

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek 6x18: "Tam, gdzie latają drozdy"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia kwi 24, 2017, o godzinie 11:01.
Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 6

SP. "Evil Reigns Once More"
1. "Wybawca"
2. "Gorzka mikstura"
3. "Drugi pantofelek"
4. "Dziwny przypadek"
5. "Uliczne szczury"
6. "Głębokie wody"
7. "Bez serca"

8. "Będę Twoim lustrem"
9. "Zamienione dzieci"
10. "Szkoda, że Cię tu nie ma"
11. "Twardsi niż reszta"
12. "Morderstwo najgorszego sortu"
13. "Złowróżbne wzory"
14. "Strona 23"
15. "Niezwykłe miejsce"

16. "Mały pomocnik matki"
17. "Przebudzenie"
18. "Tam, gdzie latają drozdy"
19. "Czarna wróżka"
20. "Pieśń w twoim sercu"
SP. "The Final Battle Begins"
21. "Ostatnia bitwa, część 1"
22. "Ostatnia bitwa, część 2"

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki