FANDOM

Sven to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Opowieść o dwóch siostrach czwartego sezonu.

W jego rolę wciela się renifer Jack,[1] natomiast głosu użyczył mu Mark Goldman.[2]

Historia Edytuj

W Arendelle podczas planowania ślubu Anny, Sven przebywał razem z jej narzeczonym i zarówno swoim właścicielem, Kristoffem, w stajni. Po chwili odwiedziła ich Elsa szukająca swojej siostry. Po nieudolnej próbie zatajenia prawdy Kristoff przyznał się królowej, że Anna udała się w podróż do Misthaven, aby odkryć tajemnicę podróży zmarłych rodziców.[3]

Gdy Elsa odkryła, że Hans i jego bracia tworzą armię do inwazji na Arendelle, Kristoff zaproponował, że wkradnie się do ich obozu i odkryje ich plany, lecz królowa nie zgodziła się. Buntując się przeciwko jej decyzji, Kristoff udał się w kierunku Gór Południowych razem ze Svenem, aby dowiedzieć się, co planuje Hans. Po drodze Sven serią pomruków wyraził dezaprobatę wobec działań swojego właściciela. Po dotarciu do celu Kristoff zostawił przyjaciela w lesie, a następnie zakradł się bliżej do obozu. Dowiedział się, że Hans planuje użyć magicznej urny, aby uwięzić Elsę i zostać królem.[4]

Pragnąc ponownie zobaczyć Annę, nieszczęśliwy Sven odmówił jedzenia marchewek, które dał mu Kristoff. Zirytowany mężczyzna głośno stwierdził, że nie wie, co się z nim dzieje. Kiedy w drzwiach stajni stanęła Anna, która powróciła z podróży, zasugerowała, że być może tęsknił za nią. Kiedy Kristoff przywitał się z narzeczoną, całując ją, Sven zaczął wydawać dźwięki, czym rozśmieszył Annę, podczas gdy Kristoff kazał mu przestać.[5]

Jakiś czas później Sven był świadkiem rozmowy między Anną a Kristoffem dotyczącej Ingrid, jedząc swoje ulubione jedzenie.[6]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki