FANDOM

Samuel to postać pojawiająca się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

W dzieciństwie Samuel przyjaźnił się z Belle. Po tym, jak dziewczyna dobrowolnie poświęciła się, aby uratować rodzinę i przyjaciół przed ogrami, stając się służącą Rumpelsztyka, mężczyzna dowiedział się o sztylecie, który może kontrolować Mrocznego, a wszystkie informacje, które znał, zapisał w swojej książce. Razem z innymi mężczyznami opracował plan, w którym postanowił wykorzystać ostrze, aby kontrolować Rumpelsztyka i użyć go do obrabowania Zaczarowanego Lasu.[1]

Samuel, celowo zraniony w nogę magiczną bronią, leżał na powozie, kiedy ponownie spotkała go Belle. Kobieta uwierzyła, że został on ranny w czasie wojny z ogrami. Litując się nad nim, zabrała go do zamku Mrocznego, gdzie przekonała Rumpelsztyka, aby go nie zabijał i pozwolił jej na przywrócenie go do zdrowia. Kiedy Samuel odpoczywał, Belle dowiedziała się o jego planach wobec Rumpelsztyka po przeczytaniu jego notatek, choć udawała inaczej. Po wyzdrowieniu Samuel stwierdził, że ​​przybył, aby uratować ją na życzenie jej ojca i uwięzić Rumpelsztyka w puszce Pandory, kończąc jego rządy terroru. Kobieta jednak nie uwierzyła w jego kłamstwa i wyprowadziła Samuela z zamku, nie mówiąc mu o tym, że poznała prawdę na temat sztyletu. Kiedy mężczyzna znalazł się za drzwiami, Rumpelsztyk odebrał mu puszkę Pandory i uwięził go na bagnach.[1]

Występy Edytuj

Powieści graficzne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.