FANDOM

Co ty wiesz o rodzinie?
Ryan do Emmy Swan.[1]
Ryan to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Pilot pierwszego sezonu.

W jego rolę wciela się Warren Christie.

Historia Edytuj

Podczas pierwszej klątwy Edytuj

Po zdefraudowaniu wszystkich pieniędzy rodziny, Ryan uciekł z domu, zostawiając żonę i dzieci. Wkrótce został złapany i aresztowany, lecz wyszedł na wolność, kiedy jego żona z pomocą poręczycielki wpłaciła kaucję. Potem przeprowadził się do Bostonu. Któregoś wieczoru umówił się w luksusowej restauracji z kobietą poznaną na internetowym serwisie randkowym. Mężczyzna był oczarowany wyglądem nieznajomej i zaczął prawić jej komplementy. Ona przedstawiła się jako Emma, po czym opowiedziała mu o tym, że jest sierotą. Po chwili, próbując odgadnąć, jakie ma on atuty, kobieta stopniowo ujawniała, że wie o jego przeszłości i zbrodniach. Wyjawiła także, że to ona zapłaciła resztę sumy, dzięki której wyszedł na wolność. Przyłapany na gorącym uczynku, Ryan przewrócił stół, przy którym siedzieli, i zaczął uciekać. Próbował odjechać swoim samochodem, lecz wcześniej Emma założyła blokadę na koła pojazdu. Kiedy kobieta podeszła do niego, mężczyzna powiedział, że ma pieniądze i mogą się dogadać. Swan stwierdziła jednak, że w takim razie powinien oddać dług i wrócić do rodziny. Przywołując jej historię jako sieroty, Ryan zapytał, co może wiedzieć o rodzinie. Emma z zimną krwią uderzyła jego głową o kierownicę, po czym dodała, że nic.[1]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Mark Mylod (reżyseria). (23 października 2011). "Pilot". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 1.
  2. Reawakened: A Once Upon a Time Tale, strona 1.