FANDOM

„Przyszłość to układanka, którą trzeba ułożyć. Nauczysz się oddzielać to, co może być, od tego, co będzie.”

Przewidywanie przyszłości to rodzaj magii pojawiający się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Pilot pierwszego sezonu.

Wykorzystanie Edytuj

Przewidywanie przyszłości, jak sama nazwa wskazuje, to możliwość widzenia przyszłości. Nie jest możliwe ujrzenie kompletnej wizji, praktykujący widzi jedynie fragmenty, które nie zawsze okazują się takie, jakich się spodziewa. Wyrocznia uważała tę umiejętność za niechcianą klątwę.[1][2]

Przewidywanie przyszłości jest możliwe również poprzez dotknięcie rogu jednorożca.[3]

Praktykujący Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Dean White (reżyseria). (17 lutego 2013). "Manhattan". Dawno, dawno temu. Sezon 2. Odcinek 14.
  2. David H. Goodman, Jerome Schwartz (scenariusz) & Ralph Hemecker (reżyseria). (16 listopada 2014). "Roztrzaskane lustro, część 2". Dawno, dawno temu. Sezon 4. Odcinek 9.
  3. Kalinda Vazquez, Jane Espenson (scenariusz) & Ron Underwood (reżyseria). (29 marca 2015). "Najlepiej ułożone plany". Dawno, dawno temu. Sezon 4. Odcinek 17.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki