FANDOM

Priscilla to postać pojawiająca się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

Żyjąc jako złodziejka, Priscilla zaplanowała swój kolejny wielki skok, aby ukraść skarby z zamku królewskiego w Camelocie podczas jednego z przyjęć. W przebraniu gościa udało jej się dostać do komnaty numer dziewięć, zawierającej dużą ilość złota i innych kosztowności. Krótko po jej przybyciu wszedł do komnaty także inny złodziej, Jefferson. Mężczyzna próbował ją przestraszyć, udając jednego z królewskich strażników. Jednak po chwili spotkali ich prawdziwi strażnicy. Jefferson planował uciec sam dzięki swojemu otwierającemu portale kapeluszowi, ale Priscilla zaciągnęła go ze sobą, uciekając przez okno. Na zewnątrz, okazując wdzięczność, Jefferson zaproponował jej podróż dzięki swojemu magicznemu kapeluszowi. Kobieta zgodziła się. Razem przeżyli wiele złodziejskich przygód, w czasie których zakochali się w sobie. Po ślubie osiedlili się w Zaczarowanym Lesie, gdzie na świat przyszła ich córka, Grace.[1]

Dwa lata później sytuacja finansowa w rodzinie znacznie się pogorszyła. Kiedy Jefferson dowiedział się o lokalizacji Zegara Wieczności, udał się do Krainy Czarów, aby go ukraść i sprzedać za wysoką sumę. Kiedy przez długi czas nie wracał, Priscilla poprosiła o pomoc Białego Królika, dzięki któremu trafiła do Krainy Czarów. Kobieta próbowała uratować męża przed Marcowym Zającem, jednak w czasie ucieczki została śmiertelnie ranna strzałą jednego ze strażników. Nie chcąc osierocić Grace, przekonała Jeffersona, aby wrócił do domu bez niej. Mężczyzna przez chwilę trzymał umierającą żonę za rękę, po czym uciekł przez portal swojego kapelusza.[1]

Rodzina Edytuj

Jefferson

Priscilla

Grace/Paige

Przypisy:

  • Stałe linie oznaczają więzy krwi w relacji rodzic-dziecko
  • † oznacza, że postać nie żyje

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Powieści graficzne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki