FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
Season 3 DVD cover.png

Okładka Once Upon a Time: The Complete Third Season.

"Once Upon a Time: The Complete Third Season" to oficjalne wydanie DVD/Blu-ray trzeciego sezonu serialu Dawno, dawno temu, zawierające wszystkie 22 odcinki. Zostało wydane w Ameryce Północnej 19 sierpnia 2014 roku.[1] Odcinki rozmieszczone są na pięciu lub sześciu płytach, w zależności od regionu wydania. W Polsce DVD/Blu-ray nie zostało wydane.

Opis Edytuj

Strzeż się nowej klątwy.

Klątwy to diaboliczna rzecz: kiedy jedna została zdjęta, inna, nawet groźniejsza niż pierwsza, nieuchronnie wyłania się, aby siać dalsze spustoszenie... Doświadcz ekscytującej akcji i kuszącego napięcia w "Once Upon a Time: The Complete Third Season", prosto od ABC.

Stawka jest wyższa niż kiedykolwiek, wyższa nawet od chęci ucieczki z koszmaru Nibylandii i Piotrusia Pana. Rok po ich niesamowitej przygodzie, Emma i Henry mieszkają w Nowym Jorku, nieświadomi swojej przeszłości - do czasu pojawienia się Haka, który przywraca Emmie pamięć za pomocą magicznego eliksiru. Po raz kolejny "Wybawicielka" jest zmuszona wrócić do Storybrooke, kiedy legendarna groźna zbrodniarka w przebraniu przeklina miasto na nowo w ramach swej niewymownie okrutnej zemsty. Teraz, kiedy Regina i Emma współpracują razem, wszystkie oczy skupione są na epickim pojedynku pomiędzy Złą Królową a Złą Czarownicą z Zachodu!

Dodaj trzeci sezon do swojej kolekcji "Dawno, dawno temu" i przeżyj wszystkie 22 wciągające odcinki. Ponadto zyskaj dostęp do niewidzianych wcześniej materiałów dodatkowych. Z każdym oglądaniem coraz mocniej odczujesz zaklęcie tego nie do odparcia serialu.[2]

Beware A New Curse.

It's a diabolical thing about curses: Just as one is broken, another, even more sinister than the first, inevitably emerges to wreak further havoc... Experience the heart-pounding action and tantalizing suspense of ABC's "Once Upon a Time: The Complete Third Season".

The stakes are higher than ever following a narrow escape from the nightmare of Neverland and Peter Pan. A year after their amazing adventure, Emma and Henry are living in New York with no aware of their past history - until Hook shows up and jogs Emma's memory with a magic potion. Once again, the "Savior" is called back to Storybrooke when a legendary villainess arrives in disguise to curse the town anew and exact an unspeakably cruel vengeance. Now, with Regina and Emma working together, the stage is set for an epic showdown between the Evil Queen and the Wicked Witch of the West!

Add season 3 to your 'Once Upon a Time" collection and relive all 22 captivating episodes. Plus, access never-before-seen bonus features. Each time you watch, you'll fall deeper under the spell of this irresistible series.[2]

Odcinki Edytuj

1. "Serce tego, który wierzy"
2. "Zagubiona dziewczyna"
3. "Całkiem zwyczajny elf"
4. "Złe nawyki"
5. "Dobra forma"
6. "Arielka"
7. "Ciemna pustka"
8. "Pomyśl coś miłego"
9. "Na ratunek Henry'emu"
10. "Nowa Nibylandia"
11. "Powrót do domu"
12. "Nowojorska serenada"
13. "Polowanie na czarownice"
14. "Wieża"
15. "Spokojne głowy"
16. "Nie łatwo być zielonym"
17. "Piracka bandera"
18. "Przenikanie"
19. "Osobliwa rzecz"
20. "Kansas"
21. "Śnieżne zaspy"
22. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej"

Materiały dodatkowe Edytuj

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki