FANDOM

Real-world
„Jestem Dżasmina z Agrabahu i wiem, jak odzyskać moje miasto.”
— Dżasmina.

"Niezwykłe miejsce" to piętnasty odcinek szóstego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 2 kwietnia 2017 roku na kanale ABC, a w Polsce 7 maja 2017 roku na kanale FOX Polska.

Opis Edytuj

Kiedy Hak zostaje uwięziony w innej krainie z Nautilusem i jego załogą, stara się wrócić do Emmy, zanim Gideon wdroży swój plan w życie. W Storybrooke, Regina i Śnieżka próbują odciągnąć myśli Emmy od zniknięcia Haka. W retrospekcji w Agrabahu, Dżasmina zaprzyjaźnia się z Ariel i wspólnie próbują znaleźć księcia Erica, kiedy zagrożenie ze strony Dżafara rośnie.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie
Niewymienieni
  • Nieznany mężczyzna jako Harris
  • Nieznany mężczyzna jako Martin

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia latający dywan w lesie (zobacz zdjęcie
    6x15 Title card
    ).
  • Tytuł odcinka pochodzi od fragmentu piosenki To nowy świat, śpiewanej przez Aladyna i Dżasminę w filmie Aladyn Disneya.
  • Ujęcie wprowadzające Storybrooke na początku odcinka, na którym wiatr dmucha liście na Main Street, to to samo ujęcie, które zostało użyte w odcinku Łabędzi śpiew, aby pokazać puste ulice miasta po śmierci Haka.
  • Reżyser Steve Pearlman wymyślił nazwę baru, który odwiedziły Emma, ​​Śnieżka i Regina.[1]
  • W tym odcinku zamiast wielbłądów wykorzystano lamy, ponieważ sprowadzenie wielbłądów kosztowałoby 20 000 dolarów.[2]
  • Spodnie, które nosił Deniz Akdeniz, musiały zostać wyposażone w urządzenie grzewcze z powodu zimnej pogody, która miała miejsce podczas kręcenia odcinka.[3]
  • W scenie, w której Hak i Ariel rozmawiają za sobą, za nimi widać pluszowego tygrysa. Jest on nawiązaniem do Rajah, tygrysa należącego do Dżasminy w filmie Aladyn Disneya.

Wpadki Edytuj

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 12 grudnia 2016 roku.[4]
  • Scena, w której Aladyn i Dżasmina płynęli łódką po jeziorze, została w rzeczywistości nakręcona na suchym lądzie, wewnątrz studia.[5] Woda i otaczający ją las zostały dodane cyfrowo w postprodukcji.
  • Sceny rozgrywające się na Wyspie Wisielca, zarówno w lesie, jak i na plaży, były kręcone w Belcarra Regional Park w Vancouver.[6] Ujęcia przedstawiające chatę Ariel zostały nagrane wewnątrz i na zewnątrz specjalnie wybudowanej chatki w lesie, w tym samym parku.[7]
  • Sceny toczące się przy karawanach w stolicy Agrabahu zostały nakręcone na zielonym ekranie.[8]

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek 6x15: "Niezwykłe miejsce"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia kwi 3, 2017, o godzinie 13:23.
Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 6

SP. "Evil Reigns Once More"
1. "Wybawca"
2. "Gorzka mikstura"
3. "Drugi pantofelek"
4. "Dziwny przypadek"
5. "Uliczne szczury"
6. "Głębokie wody"
7. "Bez serca"

8. "Będę Twoim lustrem"
9. "Zamienione dzieci"
10. "Szkoda, że Cię tu nie ma"
11. "Twardsi niż reszta"
12. "Morderstwo najgorszego sortu"
13. "Złowróżbne wzory"
14. "Strona 23"
15. "Niezwykłe miejsce"

16. "Mały pomocnik matki"
17. "Przebudzenie"
18. "Tam, gdzie latają drozdy"
19. "Czarna wróżka"
20. "Pieśń w twoim sercu"
SP. "The Final Battle Begins"
21. "Ostatnia bitwa, część 1"
22. "Ostatnia bitwa, część 2"

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki