FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
MM Mainpage.png

Kadr z gry, przedstawiający Magiczne Lustro w Mrocznym Pałacu należącym do Złej Królowej.

Mirror, Mirror to gra internetowa związana z serialem Dawno, dawno temu. Gracz może w niej zadać Magicznemu Lustru pytanie na dowolny temat, nie tylko związany z serialem, i otrzyma od niego odpowiedź.

Grę można znaleźć tutaj.

Cel gry Edytuj

W tej grze gracz zadaje Magicznemu Lustru pytanie na dowolny temat, nie tylko związany z serialem, i otrzymuje od niego odpowiedź. Zapytanie można wpisać w polu do tego przeznaczonym, znajdującym się w dolnej części ekranu.

Mechanizm gry jest skonstruowany tak, że Magiczne Lustro wybiera jedną z dwudziestu różnych odpowiedzi, najbardziej zbliżoną do zadanego pytania. Ma także przygotowaną osobną odpowiedź na konkretne pytanie związane z serialem, takie jak "Who is the fairest of them all?" czy "Who is the Evil Queen?".

W grze istnieje również możliwość wysłania e-kartki do znajomego oraz ukazanie swojego "prawdziwego odbicia" (dostępne tylko po zalogowaniu się na swoje konto na Facebooku). Kliknięcie na książkę przy lustrze spowoduje jej otwarcie i ujawnienie informacji na temat serialu i jego bohaterów. Można także pobrać stąd tapety oraz obejrzeć filmiki.

Ciekawostki Edytuj

  • Akcja rozgrywa się nocą w komnacie Mrocznego Pałacu. Obok lustra znajduje się kominek, a zza balkonu wyłania się księżyc w pełni.
  • Kursorem myszy jest Błękitna Wróżka.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki