FANDOM

Mielizna Lewiatana to miejsce w Zaczarowanym Lesie, pojawiające się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

Mielizna Lewiatana to morski obszar zlokalizowany w Zaczarowanym Lesie, zamieszkiwany przez potwora morskiego znanego jako Lewiatan. Teren ten jest wiecznie spowity zieloną mgłą wywołującą halucynacje.[1]

W podróży na Wyspy Południowe załogę statku Jolly Roger zaskoczył sztorm. Lewis starał się stabilizować okręt, podczas gdy kapitan Killian Jones bezpiecznie eskortował resztę załogi pod pokład. Kapitan i sternik omawiali szalejącą burzę, zastanawiając się, czy będą w stanie znaleźć bezpieczny port lub spokojniejsze wody. Kiedy okręt zaczął być zalewany, Killian, z pomocą swojej lunety, dostrzegł w niedalekiej odległości spokojniejsze wody spowite mgłą. Para piratów rozpoznała mgłę jako anomalię charakterystyczną dla Mielizny Lewiatana. Killian postanowił tam popłynąć, pomimo ostrzeżenia sternika, że ​​mgła ta powoduje halucynacje.[1]

Po dotarciu na spokojniejsze wody załoga zaczęła naprawiać uszkodzony okręt, kiedy w pobliżu dostrzegła inny statek z żywym Liamem, który stwierdził, że uniknął śmierci. Podczas gdy Killian był uradowany, widząc ponownie brata, Lewis wyjawił, że jest on jedynie iluzją stworzoną przez mgłę, jednak kapitan w to nie uwierzył. Aby opuścić mieliznę, Jolly Roger miał odciągnąć uwagę Lewiatana, podczas gdy Liam, na własnym statku, zaczął atakować potwora morskiego dynamitem, ostatecznie pokonując go. Jednakże w czasie starcia łódź Liama zapaliła się. Killian zasugerował, aby mężczyzna wskoczył do wody i przypłynął na Jolly Rogera. Liam, obawiając się, że jest więcej potworów w morzu, poprosił, aby Killian go uratował i został na mieliźnie. Zdając sobie sprawę, że jest to podstęp, Lewis przekonał kapitana do odpłynięcia, mówiąc mu, że jego brat był dzielnym człowiekiem chętnym do nurkowania w nieznanych wodach. Kiedy załoga wypłynęła z Mielizny Lewiatana, Lewis pocieszał Killiana.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Mielizna Lewiatana zlokalizowana jest w pobliżu Wysp Południowych Arendelle.[1]

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki