FANDOM

Magiczny totem to magiczny przedmiot pojawiający się w powieści graficznej Shadow of the Queen.

Historia Edytuj

Gdy Zła Królowa połączyła siły z watahą wilkołaków w celu odnalezienia i zabicia Śnieżki, Czerwony Kapturek i Łowca przyszli jej z pomocą. Mężczyzna powiedział im o tajemniczym jeziorze Onondaga, gdzie znajduje się mityczny totem, którego moc pozwala przekształcić osobę w inną istotę i doświadczyć życia jako zwierzę. Zamierzał użyć przedmiotu na wilkołakach, aby stały się normalnymi wilkami, mniej wydajnymi w walce. Po dotarciu do jeziora znaleźli starożytne drzewo, w którym został ukryty totem. Gdy pojawiły się wilkołaki, którym Zła Królowa kazała zabić Śnieżkę, królewna uciekła na zamarznięte jezioro, aby odwrócić ich uwagę, podczas gdy Łowca udał się po totem. Podczas bitwy, lód pod Śnieżką i Czerwonym Kapturkiem pękł, przez co obie wpadły do jeziora. Z totemem w ręku, Łowca zanurkował w wodach jeziora i użył przedmiotu, aby przekształcić siebie oraz przyjaciółki w wodne istoty. Niestety, ponieważ wszyscy dotknęli totemu, nie byli w stanie dzierżyć go ponownie. Grupa pozostała pod wodą przez jakiś czas, aż efekt totemu minął, po czym zostali zmuszeni wynurzyć się na powierzchnię.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Według Łowcy nikt nie może dzierżyć totemu więcej niż raz w życiu. Zasada ta dotyczy również osób, które zostały dotknięte mocą tego przedmiotu.

Przypisy Edytuj

  1. Dan Thomsen, Corinna Bechko (scenariusz). (3 września 2013). "Shadow of the Queen". Powieść graficzna nr 1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki