FANDOM

„Masz prawo do trzech życzeń, ale magia ma ograniczenia: nie możesz prosić o życie, śmierć, miłość ani o więcej życzeń. I nie możesz cofnąć wypowiedzianego życzenia.”

Magia dżinów to rodzaj magii pojawiający się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Owoc z zatrutego drzewa pierwszego sezonu.

Wykorzystanie Edytuj

Magia dżinów może być praktykowana jedynie przez dżiny, które mają uprawnienia do przyznawania trzech życzeń każdemu człowiekowi, który znajdzie zamieszkiwane przez nich lampy lub butelki. Istnieją jednak pewne ograniczenia co do życzeń: nie można życzyć sobie śmierci innej osoby, przywrócenia innej osoby do życia, miłości innej osoby, zmieniania przeszłości ani proszenia o nowe życzenia. Dodatkowo nie można cofnąć wypowiedzianego życzenia.[1][2]

Praktykujący Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podobnie do magii dżinów, Gwiazda Życzeń również ma możliwość udzielenia życzenia osobie. Jednakże działa jedynie dla osób o czystym sercu, podczas gdy dżin spełnia życzenia każdego, kto znajdzie jego lampę.

Zobacz też Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Ian Goldberg, Andrew Chambliss (scenariusz) & Bryan Spicer (reżyseria). (29 stycznia 2012). "Owoc z zatrutego drzewa". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 11.
  2. Rina Mimoun (scenariusz) & Romeo Tirone (reżyseria). (17 października 2013). "Trust Me". Once Upon a Time in Wonderland. Odcinek 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki