FANDOM

Szablon:Ikony

25px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy odcinka. Jeżeli szukasz postaci, zobacz Anton.
"Mały". Tak nazywali mnie bracia.
"Mały" to trzynasty odcinek drugiego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 10 lutego 2013 roku na kanale ABC, a w Polsce 17 marca 2013 roku na kanale FOX Polska.

Opis Edytuj

Porwany i sprowadzony do Storybrooke przez Corę olbrzym rusza z chęcią zemsty na miasteczko, kiedy, biorąc Davida za kogoś innego, postanawia wyrównać z nim stare rachunki. Pan Gold, w towarzystwie Emmy i Henry'ego, stara się opuścić Storybrooke – mając nadzieję, że zachowa pamięć po przekroczeniu granicy miasta – i udaje się na lotnisko w poszukiwaniu swojego syna, Bae'a. Greg wypytuje Belle o to, co widziała w noc jego wypadku samochodowego. Tymczasem w dawnej Krainie Baśni, wbrew życzeniom swojego brata, olbrzym Anton schodzi w dół po gigantycznej łodydze fasoli i stara się zaprzyjaźnić z pewnymi ludźmi, których intencje niekoniecznie są szlachetne.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie
Niewymienieni

Usunięte sceny Edytuj

"Nie ten brat"
David i Mary Margaret wędrują z latarkami przez kopalnie miasta. Nagle latarka Księcia gaśnie, zdenerwowany mężczyzna uderza w nią, by ponownie zaczęła świecić, narzekając przy tym. Śnieżka zmienia temat, mówiąc, że musi być lepszy sposób radzenia sobie ze Spencerem niż trzymanie go w kopalniach. David przekonuje ją, że to najlepsze rozwiązanie. Gdy para przychodzi do króla George'a przykutego kajdankami, Książę zaczyna wypytywać przybranego ojca o to, co zrobił Antonowi jego brat bliźniak James, ponieważ olbrzym jest teraz w mieście i próbuje go zabić. Spencer jest zadowolony z takiego obrotu zdarzeń i nie udziela mu odpowiedzi, jedynie obraża go. Zdenerwowany David wraz z Mary Margaret opuszczają kopalnie.

Ciekawostki Edytuj

Chronologia wydarzeńEdytuj

Powiązania odcinkówEdytuj

Wpadki Edytuj

  • Kiedy Anton wpada do dziury, widać wiszącą za nim linę, jeszcze zanim mieszkańcy miasta wrzucają ją do dziury, żeby go wyciągnąć.
  • Gold mówi Emmie i Henry'emu, że jadą do znajdującego się w Bostonie lotniska Logan Airport, skąd wylecą do Nowego Jorku. Jednak bliżej znajduje się kilka innych lotnisk, które oferują bezpośredni przelot do Nowego Jorku, między innymi lotnisko Bangor w Portland i Bar Harbor w Auguscie.
  • Na lotnisku Logan Airport, Henry zauważa ciastkarnię Cinnabon. W rzeczywistości na lotnisku Logan Airport nie ma żadnej ciastkarni sieci Cinnabon.
  • Na bramkach widocznych na lotnisku Logan Airport brakuje oznaczeń odpowiadających terminalom.

  • Tytuł tego odcinka został oficjalnie potwierdzony przez Adama Horowitza na jego koncie na Twitterze 15 grudnia 2012 roku.[2]

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek 2x13: "Mały"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia lis 4, 2016, o godzinie 19:46.
Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 2

SP. "Magic is Coming"
1. "Klątwa zdjęta"
2. "Łączą nas dwa światy"
3. "Pani Jeziora"
4. "Krokodyl"
5. "Doktor"
6. "Tallahassee"
7. "Księżycowe dziecko"

8. "W otchłani"
9. "Królowa Kier"
10. "Podstęp ze świerszczem"
11. "Obcy"
12. "W imię brata"
13. "Mały"
14. "Manhattan"
15. "Królowa nie żyje"

16. "Córka młynarza"
17. "Witajcie w Storybrooke"
18. "Odważny, prawdomówny i bezinteresowny"
SP. "The Price of Magic"
19. "Lacey"
20. "Zła Królowa"
21. "Druga gwiazda na prawo"
22. "I prosto, aż do poranka"

Przypisy Edytuj