FANDOM

25px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy potwora morskiego. Jeżeli szukasz rycerza określanego mianem "Lewiatana", zobacz Lancelot.
Lewiatan to postać pojawiająca się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

Lewiatan był potworem morskim zamieszkującym morski obszar Zaczarowanego Lasu znany jako Mielizna Lewiatana, słynący z zielonej mgły powodującej halucynacje. W podróży na Wyspy Południowe okręt Jolly Roger napotkał sztorm. Kiedy statek zaczął być zalewany przez wodę, kapitan Killian, z pomocą swojej lunety, dostrzegł w niedalekiej odległości spokojniejsze wody spowite mgłą. Killian postanowił wpłynąć na Mieliznę Lewiatana, pomimo ostrzeżenia sternika, że ​​mgła ta powoduje halucynacje.[1]

Po dotarciu na spokojniejsze wody załoga zaczęła naprawiać uszkodzony okręt, kiedy w pobliżu dostrzegła inny statek z żywym Liamem, który stwierdził, że uniknął śmierci. Podczas gdy Killian był uradowany, widząc ponownie brata, Lewis wyjawił, że jest on jedynie iluzją stworzoną przez mgłę, jednak kapitan w to nie uwierzył. Aby opuścić mieliznę, Jolly Roger miał odciągnąć uwagę Lewiatana, podczas gdy Liam, na własnym statku, zaczął atakować potwora morskiego dynamitem, ostatecznie pokonując go. Jednakże w czasie starcia łódź Liama zapaliła się. Killian zasugerował, aby mężczyzna wskoczył do wody i przypłynął na Jolly Rogera. Liam, obawiając się, że jest więcej potworów w morzu, poprosił, aby Killian go uratował i został na mieliźnie. Zdając sobie sprawę, że jest to podstęp, Lewis przekonał kapitana do odpłynięcia.[1]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Powieści graficzne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.
  2. Andrew Chambliss, Ian Goldberg (scenariusz) & Milan Cheylov (reżyseria). (14 października 2012). "Pani Jeziora". Dawno, dawno temu. Sezon 2. Odcinek 3.