FANDOM

Las Umarłych to miejsce w Zaczarowanym Lesie, pojawiające się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

Zła Królowa w towarzystwie Czarnych Rycerzy przejeżdżała przez Las Umarłych w swojej karocy, poszukując Śnieżki. Williamowi, który pragnął zemścić się na Reginie za śmierć swojego brata Daniela, udało się zastawić w lesie pułapkę na królową. Mimo oskarżeń mężczyzny, kobieta zaprzeczyła, że zabiła Daniela. Stwierdziła, że winę ponosi Śnieżka, a nie ona. William powiedział, że romans między prostym chłopem a szlachcianką był skazany na niepowodzenie od samego początku. Kiedy zaczął posypywać ją magicznym piaskiem, który zneutralizuje jej moce, kobieta postanowiła bronić się magią, przypadkowo śmiertelnie raniąc mężczyznę. Nie chcąc go skrzywdzić, Regina chciała go uratować, ale William stwierdził, że nie będzie w stanie, tak samo jak nie udało jej się uratować Daniela.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku W otchłani Mulan wspomniała, że ostatni mak w Zaczarowanym Lesie rośnie w Lesie Umarłych (ang. Woods of the Dead). Nie wiadomo, czy jest to to samo miejsce (ang. Forest of the Dead).

Przypisy Edytuj

  1. Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki