FANDOM

„Cieszę się, że należysz już do rodziny, która - mam nadzieję - niebawem się powiększy.”
— Król do Kopciuszka.[1]

Król, znany jako Mitchell Herman w Storybrooke, to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Umowa pierwszego sezonu.

W jego rolę wciela się Ted Whittall.

Historia Edytuj

Podczas królewskiego balu syn króla, książę Thomas, zakochał się, a następnie oświadczył poznanej na nim kobiecie imieniem Kopciuszek. W dniu ślubu, król i inni królewscy goście z radością witali parę młodą, kiedy schodziła po schodach do sali balowej, aby świętować. Gdy muzyka zaczęła grać, każdy zaczął tańczyć walca ze zmienianiem partnerów. Podczas tańca ze swoją nową synową, król zachęcał ją do dość szybkiego powiększenia rodziny, chcąc doczekać się wnuka, czym rozbawił młodą kobietę. Kiedy przyszedł czas, aby zmienić partnera, król odszedł, a z Kopciuszkiem zaczął tańczyć Książę.[1]

Podczas pierwszej klątwy Edytuj

Mitchell nie akceptował związku syna z Ashley. Kiedy dowiedział się, że kobieta jest w ciąży, zabronił Seanowi spotykać się z nią i zmusił do zerwania z dziewczyną. Zorganizował również, aby pan Gold zabrał jej dziecko, kiedy urodzi. Szeryf Swan przybyła do domu Hermanów podczas poszukiwań zaginionej Ashley. Mitchell spokojnie przerwał jej rozmowę z Seanem i kazał synowi wrócić do środka, podczas gdy sam postanowił porozmawiać z Emmą.[1]

Widząc, że szeryf Swan nie wie nic o transakcji, mężczyzna opowiedział jej o tym, że Ashley - z jego pomocą - zawarła umowę z panem Goldem i obiecała mu oddać swoje dziecko, kiedy tylko urodzi. Jednakże plan ten został pokrzyżowany, gdy Emma zgodziła się oddać panu Goldowi przysługę, aby pozwolił kobiecie zatrzymać swoją nowo narodzoną córkę.[1]

Rodzina Edytuj

nieznana kobieta

Król

Książę Thomas

Kopciuszek

Alexandra

Przypisy:

  • Stałe linie oznaczają więzy krwi w relacji rodzic-dziecko
  • † oznacza, że postać nie żyje
  • Alexandra została poczęta w Zaczarowanym Lesie, ale urodziła się w Storybrooke

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 David H. Goodman (scenariusz) & David Solomon (reżyseria). (13 listopada 2011). "Umowa". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 4.
  2. Reawakened: A Once Upon a Time Tale - strona 94.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki