FANDOM

Kot z Cheshire to postać pojawiająca się w serialu Once Upon a Time in Wonderland. Debiutuje w odcinku Down the Rabbit Hole.

Postać jest wygenerowana komputerowo, a głos podkłada jej Keith David.

Historia Edytuj

Jako dziecko, Alicja odwiedziła Krainę Czarów, podążając za Białym Królikiem. Podczas pobytu w tym świecie, dziewczynka zaprzyjaźniła się z małym kotem z Cheshire.[1]

Po pierwszej klątwie Edytuj

Z biegiem lat, w Zupełnie Innym Lesie, który zamieszkuje kot z Cheshire, zaczęło brakować pożywienia, co ostatecznie doprowadziło do tego, że zwierzę znacznie powiększyło swoje rozmiary.[1]

Kiedy Alicja wróciła do Krainy Czarów o wiele starsza, ponownie spotkała kota z Cheshire, kiedy stała na gałęzi drzewa, wypatrując dom Szalonego Kapelusznika. Zwierzę wyjaśniło, że po jej poprzednim odejściu z Krainy Czarów świat ten stał się całkiem obcy, a w lesie zaczęło brakować jedzenia. Alicja, widząc, że ten łakomie się jej przygląda, próbowała mu przypomnieć, kim jest. Mimo to kot rzucił się na nią, zrzucając ją z drzewa. Dziewczyna broniła się kijem, lecz zwierzę przewróciło ją ogonem i przytrzymało łapą. Kot z Cheshire powiedział jej, że ​​Czerwona Królowa obiecała mu, że jej mięso będzie najsłodsze ze wszystkich, jakie kiedykolwiek próbował. Kiedy próbował pożreć Alicję, pojawił się Walet, skacząc na jego ogon. Rozwścieczony kot zaatakował mężczyznę, który w jego stronę rzucił kawałek grzyba. Przypadkowe połknięcie grzyba spowodowało, że zwierzę skurczyło się do wielkości kota domowego, po czym uciekło do lasu.[1]

Występy Edytuj

Once Upon a Time in Wonderland Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kot z Cheshire jest wzorowany na postaci o takim samym imieniu z powieści Alicja w Krainie Czarów Lewisa Carrolla.
  • Keith David podkładający głos kotowi z Cheshire miał pojawić się w odcinku Home, jednak z nieznanych powodów postać ta nie pojawiła się.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Edward Kitsis, Adam Horowitz, Zack Estrin, Jane Espenson (scenariusz) & Ralph Hemecker (reżyseria). (10 października 2013). "Down the Rabbit Hole". Once Upon a Time in Wonderland. Odcinek 1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki