FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.

Jared Scott Gilmore to amerykański aktor młodego pokolenia. W serialu Dawno, dawno temu wciela się w rolę Henry'ego Millsa.

Biografia Edytuj

Jared Gilmore urodził się 30 maja 2000 r w San Diego w Kalifornii. Przez dwa lata uczęszczał do John Roberts Powers w San Diego - szkoły dla aktorów, modeli i wokalistów.

Gilmore został obsadzony w roli Bobby'ego Drapera w roku 2009. Był trzecim aktorem grającym postać, po Maxwellu Huckabeenie i Aaronie Hartdzie. W 2011 roku Gilmore odszedł z Mad Men i rozpoczął pracę w serialu Dawno, dawno temu jako Henry Mills - biologiczny syn Emmy Swan i jedyny mieszkaniec Storybrooke, który nie był pod wpływem klątwy Złej Królowej.

Podczas 33. Gali Young Artist Awards otrzymał nagrodę za Najlepszego Aktora Serialowego - Młody Aktor w Roli Głównej. W następnym roku w tym samym konkursie również został nominowany w tej kategorii, jednak nagrodę otrzymał Blake Michael za rolę w serialu Blog na cztery łapy. W 2009, gdy był w obsadzie Mad Men, serial otrzymał nagrodę Screen Actors Guild Award za wybitne osiągnięcia zespołu aktorskiego w serialu dramatycznym.

CiekawostkiEdytuj

Wybrana filmografiaEdytuj

Film
Rok Tytuł Rola
2009 Dzieciaki rządzą Dziecko komornik
2010 A Nanny for Christmas Jonas Ryland
2010 Plan B Dziecko Mony
2012 Nocny lot Kyle
Telewizja
Rok Tytuł Rola
2007 Mad Men Bobby Draper
2011–obecnie Dawno, dawno temu Henry Mills

Linki zewnętrzne Edytuj

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki