FANDOM

Real-world
"Heart of Stone" to piąty odcinek serialu Once Upon a Time in Wonderland. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 14 listopada 2013 roku na kanale ABC. W Polsce nie został wyemitowany.

Opis Edytuj

Po ucieczce Cyrusa z lochu Dżafara, Czerwona Królowa oferuje Alicji informacje o miejscu pobytu jej ukochanego w zamian za magiczny pył. W przeszłości Will i Anastazja przybywają do Krainy Czarów i usiłują ukraść klejnoty koronne należące do Czerwonego Króla.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia karocę (zobacz zdjęcie
    Wx05 Title card
    ).
  • Czerwona Królowa ma wiele aspektów wspólnych z przyrodnią siostrą Kopciuszka z filmu Disneya, takich jak imię oraz fakt, że książę wybrał jej przyrodnią siostrę, a nie ją.
  • Ten odcinek jest interpretacją książki Po drugiej stronie lustra i ukazuje, w jaki sposób Czerwona Królowa doszła do władzy.

Chronologia wydarzeńEdytuj

  • Wydarzenia z przeszłości w Zaczarowanym lesie toczą się równolegle z wydarzeniami i po wydarzeniach z odcinka Forget Me Not.
  • Wydarzenia z przeszłości w Krainie Czarów toczą się pewien czas przed wydarzeniami z odcinka Down the Rabbit Hole.
  • Wydarzenia w Krainie Czarów toczą się po wydarzeniach z odcinka The Serpent i przed wydarzeniami z odcinka Who's Alice.

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek "Heart of Stone"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW "ONCE UPON A TIME IN WONDERLAND"

1. "Down the Rabbit Hole"
2. "Trust Me"
3. "Forget Me Not"
4. "The Serpent"
5. "Heart of Stone"

6. "Who's Alice"
7. "Bad Blood"
8. "Home"
9. "Nothing to Fear"
10. "Dirty Little Secrets"

11. "Heart of the Matter"
12. "To Catch a Thief"
13. "And They Lived..."

Przypisy Edytuj