FANDOM

Real-world
"Forget Me Not" to trzeci odcinek serialu Once Upon a Time in Wonderland. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 24 października 2013 roku na kanale ABC. W Polsce nie został wyemitowany.

Opis Edytuj

W Krainie Czarów Cyrus podstępem skłania Czerwoną Królową i Dżafara do wysłania bandzierchlasta w pościg za Alicją. W przeszłości w Zaczarowanym Lesie, Walet Kier, chcąc zdobyć zaczarowane lustro, przyłącza się, jako Will Szkarłatny, do Wesołej Kompanii Robin Hooda i przekonuje swoich nowych towarzyszy do włamania do zamku Czarownicy.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia niezaposupeł (zobacz zdjęcie
    Wx03 Title card
    ).
  • Przeglądając księgę, Czerwona Królowa wymienia nazwy dwóch potworów: Mome Ratha i Sarlacca. Mome Rath to stwór, który został wspomniany w powieści O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra, natomiast Sarlacc to fikcyjny potwór pojawiający się w filmie Gwiezdne wojny: Część VI - Powrót Jedi.
  • Na jednej ze stron księgi przeglądanej przez Czerwoną Królową widać symbole alchemiczne oraz symbole kabalistyczne.
  • Cyrus i Dżafar pochodzą z Agrabahu. Agrabah jest krajem, w którym toczy się akcja filmu Disneya Aladyn.
  • Na jednej ze stron księgi przeglądanej przez Czerwoną Królową widać fragment dzieła Ars grammatica Aeliusa Donatusa - rzymskiego gramatyka, retoryka i nauczyciela żyjącego w czwartym wieku.
  • Na jednej ze stron księgi przeglądanej przez Czerwoną Królową widać fragment łacińskiego poematu Estuans Intrinsecus autorstwa anonimowego, dwunastowiecznego poety nazywanego Archipoetą.

Chronologia wydarzeńEdytuj

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek "Forget Me Not"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW "ONCE UPON A TIME IN WONDERLAND"

1. "Down the Rabbit Hole"
2. "Trust Me"
3. "Forget Me Not"
4. "The Serpent"
5. "Heart of Stone"

6. "Who's Alice"
7. "Bad Blood"
8. "Home"
9. "Nothing to Fear"
10. "Dirty Little Secrets"

11. "Heart of the Matter"
12. "To Catch a Thief"
13. "And They Lived..."

Przypisy Edytuj