FANDOM

Byłaś w tym samym wieku, gdy Śpiąca Królewna pokrzyżowała twoje plany.
Dzika Róża, znana też jako Śpiąca Królewna, to postać wspomniana w serialu Dawno, dawno temu. Po raz pierwszy zostaje wspomniana w odcinku Co kochasz najbardziej pierwszego sezonu.

Historia Edytuj

Dzika Róża w nieznany sposób rozgniewała Czarownicę, która w odwecie rzuciła na nią klątwę wiecznego snu. Kobietę wybudził król Stefan, para następnie pobrała się i doczekała córki, Aurory. W tym czasie Czarownica załamała się i popadła w depresję.[2]

Kilka lat później, kiedy córka Dzikiej Róży miała wyjść za mąż za księcia Phillipa, król Stefan starał się pozbyć Czarownicy, aby chronić Aurorę. Zamiast tego wiedźma odzyskała utraconą zdolność do przemiany w smoka i zaatakowała mężczyznę, ale udało mu się wyjść ze starcia z życiem. Później Czarownica zemściła się na Dzikiej Róży, rzucając klątwę wiecznego snu na jej córkę.[2]

Rodzina Edytuj

Dzika Róża

Król Stefan

Aurora

Książę Phillip

Phillip

Przypisy:

  • Stałe linie oznaczają więzy krwi w relacji rodzic-dziecko
  • † oznacza, że postać nie żyje

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 4 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aurora ujawniła, że "nie ma bliskich", co może sugerować, że Dzika Róża nie żyje. Nie jest to jednak potwierdzona informacja.[3]

Przypisy Edytuj

  1. Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Greg Beeman (reżyseria). (30 października 2011). "Co kochasz najbardziej". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 2.
  2. 2,0 2,1 David H. Goodman, Jerome Schwartz (scenariusz) & Ralph Hemecker (reżyseria). (15 marca 2015). "Wejście smoka". Dawno, dawno temu. Sezon 4. Odcinek 15.
  3. Christine Boylan, Jane Espenson (scenariusz) & David M. Barrett (reżyseria). (4 listopada 2012). "Tallahassee". Dawno, dawno temu. Sezon 2. Odcinek 6.