FANDOM

Ten artykuł dotyczy prawdziwego świata.
„Znajdę Ashley. [...] Tak, jak się szuka Kopciuszka: z pomocą pantofelka.”

"Drugi pantofelek" to trzeci odcinek szóstego sezonu serialu Dawno, dawno temu. Jego premiera w Stanach Zjednoczonych odbyła się 9 października 2016 roku na kanale ABC, a w Polsce 22 stycznia 2017 roku na kanale FOX Polska.

Opis Edytuj

Storybrooke nadal przyjmuje nowych przybyszy z Krainy Nieopowiedzianych Historii. Ponownie spotykają się rodziny, przyjaciele, jak również dawno niewidziani wrogowie. Ashley (Kopciuszek) poszukuje swojej przyrodniej rodziny, mając zamiar załatwić z nią niedokończone sprawy, a Emma, Hak i Henry starają się jej pomóc zanim będzie za późno. Tymczasem Regina usiłuje przekupić pana Hyde'a i dowiedzieć się od niego, w jaki sposób pokonać Złą Królową. Śnieżka pomaga doktorowi Jekyllowi w znalezieniu odpowiedniego laboratorium, w którym ten mógłby pracować. David zawiera pakt z Goldem i dostarcza Belle wiadomość w zamian za nową informację na temat swojego ojca. W retrospekcji, Kopciuszek bierze udział w balu i spotyka swojego księcia.

Streszczenie Edytuj

Obsada Edytuj

W rolach głównych
Gościnnie
Niewymienieni

Ciekawostki Edytuj

  • Karta tytułowa przedstawia Gusa biegnącego w literze "O" w logo serialu (zobacz zdjęcie
    6x03 Title card.png
    ).
  • Początkowo w odcinku miał zagrać Ted Whittall, który grał króla w odcinku Umowa.[1]
  • Hasło do oddziału psychiatrycznego szpitala zostało zmienione z 815 na 207.[2][3]
  • Leroy mówi, że po uwolnieniu Gapcia z drzewa, krasnoludek opuścił miasto i udał się na studia. Jest to spowodowane tym, że grający go Jeffrey Kaiser opuścił serial.[4]
  • Imiona przyrodnich sióstr Kopciuszka - Clorinda i Tisbe - zostały zapożyczone z opery La Cenerentola Gioachino Rossiniego.
    • Początkowo jedna z przyrodnich sióstr Kopciuszka miała mieć na imię Drizella, tak jak w filmie Disneya. Jednak, jako że wiele imion postaci w serialu jest zakończonych na "-ella" (Ella czy Cruella), zrezygnowano z tego pomysłu.[5]
  • W jednej ze scen Lady Tremaine wspomina swojego kota. Jest to nawiązanie do filmu Kopciuszek Disneya.
  • Poemat, który czyta pan Gold, to Sleep Well szkockiego poety Murdocha Macleana.
  • Książka, którą czyta Belle, to Jak urodzić i nie zwariować Heidi Murkoff.
  • Obraz wiszący w gabinecie Archiego to "Souvenir of Castel Gandolfo" Jean-Baptiste-Camille'a Corota.

Ankieta Edytuj

Jak oceniasz odcinek 6x03: "Drugi pantofelek"?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

Oddanych głosów: 1

Wideo Edytuj

Zobacz też Edytuj

LISTA ODCINKÓW SEZONU 6

SP. "Evil Reigns Once More"
1. "Wybawca"
2. "Gorzka mikstura"
3. "Drugi pantofelek"
4. "Dziwny przypadek"
5. "Uliczne szczury"
6. "Głębokie wody"
7. "Bez serca"

8. "Będę Twoim lustrem"
9. "Zamienione dzieci"
10. "Szkoda, że Cię tu nie ma"
11. "Twardsi niż reszta"
12. "Morderstwo najgorszego sortu"
13. "Złowróżbne wzory"
14. "Strona 23"
15. "Niezwykłe miejsce"

16. "Mały pomocnik matki"
17. "Przebudzenie"
18. "Tam, gdzie latają drozdy"
19. "Czarna wróżka"
20. "Pieśń w twoim sercu"
SP. "The Final Battle Begins"
21. "Ostatnia bitwa, część 1"
22. "Ostatnia bitwa, część 2"

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki