FANDOM

Dodo to postać pojawiająca się w powieści graficznej Out of the Past.

Historia Edytuj

W Krainie Czarów Dodo spacerował drogą, kiedy spotkał Jeffersona. Zatrzymał się, aby go powitać. Mężczyzna poprosił go, aby wskazał mu drogę do posiadłości Marcowego Zająca. Dodo złowieszczo stwierdził, że musi pójść lewą ścieżką. Kiedy Jefferson podziękował mu i miał udać się w podróż, Dodo ostrzegł go, aby nie szedł tam, ponieważ właścicielem posiadłości jest sadysta, który nosi kapelusz z zajęcy, które sam upoluje. Jefferson jednak zignorował jego słowa; wierzył, że nic mu nie grozi, ponieważ nie jest zającem.[1]

Występy Edytuj

Powieści graficzne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dodo to bohater oparty na postaci z powieści Alicja w Krainie Czarów Lewisa Carrolla.
  • Wygląd Dodo jest ściśle oparty na ilustracji Johna Tenniela do powieści Alicja w Krainie Czarów.[2]
  • W przeciwieństwie do powieści Lewisa Carrolla, Dodo nie jest niepowtarzalnym i unikalnym stworzeniem. W odcinku Trust Me wieśniak skarżył się Czerwonej Królowej, że jej Dzióbdziób zjadł jego Dodo.

Przypisy Edytuj

  1. Kalinda Vazquez, Corinna Bechko (scenariusz). (1 kwietnia 2015). "Out of the Past". Powieść graficzna nr 2.
  2. Plik:Alice par John Tenniel 09.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki