FANDOM

Behemot to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Pasterz pierwszego sezonu.

W jego rolę wciela się Robert Mailet.

Historia Edytuj

Behemot był wojownikiem, który toczył pojedynek z księciem Jamesem, gdy jego ojciec, król George, starał się zawrzeć umowę z królem Midasem, aby zdobyć złoto. Midas zgodził się przystać na umowę, jeżeli Jamesowi uda się pokonać smoka gnębiącego jego królestwo. Zanim jednak książę stanął do walki z bestią, musiał walczyć z Behemotem, aby udowodnić swoją siłę. W czasie pojedynku Jamesowi udało się śmiertelnie zranić przeciwnika. Podczas gdy Behemot leżał nieruchomo, książę James z dumą wygłosił przemówienie do swoich ludzi. Lecz chwilę później Behemot, ostatkami sił, przebił klatkę piersiową księcia swoją włócznią, zabijając go na miejscu, po czym sam skonał.[1]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Behemot to biblijna bestia, której prawdziwa tożsamość nie jest dobrze znana. Przedstawiona jest jako postać podobna do hipopotama lub słonia.

Przypisy Edytuj

  1. Andrew Chambliss, Ian Goldberg (scenariusz) & Victor Nelli (reżyseria). (4 grudnia 2011). "Pasterz". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 6.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki