FANDOM

Adair to postać pojawiająca się w powieści graficznej Shadow of the Queen.

Historia Edytuj

Adair urodził się z umiejętnością przemiany w wilka i był członkiem watahy składającej się z wielu innych osób o takiej samej zdolności. Wilki wychowywały człowieka, który później był znany jako Łowca. W tajemniczych okolicznościach mężczyzna opuścił sforę, za co Adair trzymał do niego urazę.[1]

Wataha była prowadzona przez Anitę, która zginęła podczas sporu z córką, Czerwonym Kapturkiem, którą wilki zaczęły obwiniać za jej śmierć. Po tym wydarzeniu Adair stał się odpowiedzialny za sforę. Pewnego dnia wilki zawzięcie atakowały Łowcę w lesie, lecz przestały, kiedy wróciły do swoich ludzkich form przez Złą Królową. Podczas gdy Adair czynił Łowcy wyrzuty za porzucenie stada, królowa skierowała w stronę każdego z członków watahy srebrne strzały, obiecując, że nie zrobi im krzywdy, jeżeli pomogą jej znaleźć Śnieżkę. W jaskini wilkołaków Adair zgodził się na prośbę królowej, a w zamian wilki uzyskały wolność od przemocy ludzi i zdobyły kopalnie srebra.[1]

W drodze do kopalni srebra, wataha w towarzystwie królowej natknęła się na Czerwonego Kapturka. Adair próbował zabić ją w ramach zemsty, ale został zatrzymany przez strzałę Łowcy. Kapturkowi udało się uciec, podobnie jak Łowcy. Zniecierpliwiona królowa spytała sforę, dlaczego nie udają się w pościg za mężczyzną, lecz Adair przypomniał jej o głównym celu. W ciągu nocy wilki przejęły kopalnie oraz terroryzowały mieszkańców w poszukiwaniu Śnieżki.[1]

Po wytropieniu Śnieżki, Czerwonego Kapturka i Łowcy nad jeziorem Onondaga, Adair rzucił się na królewnę. Podczas starcia lód na jeziorze pękł, przez co Kapturek i Śnieżka wpadły do wody. Aby je uratować, Łowca skoczył za nimi. Królowa dostrzegła w ręce Łowcy tajemniczy przedmiot, ale Adair stwierdził, że nie wie, co to jest. Uważał, że zginęli, jednakże królowa wyczuła, że jeszcze żyją.[1]

Następnego ranka członkini watahy, Adalyn, zasłabła z powodu zatrucia srebrną strzałą. Królowa nie chciała jej pomóc, zamiast tego zażądała ciągłej lojalności wilków i nie pozwalała im odpocząć. Adair zakwestionował jej postępowanie, za co został surowo skarcony. Po chwili Łowca, Czerwony Kapturek i Śnieżka podkradli się do mężczyzny. Próbowali przekonać go, że pomaganie królowej sprowadzi watahę na złą ścieżkę, Adair jednak ostrzegł wilki o ich obecności. Chcąc zaszantażować królową, Łowca zagroził, że zabije Adaira, lecz kobieta zrobiła to sama, przez co oburzone wilkołaki zwróciły się przeciwko niej.[1]

Występy Edytuj

Powieści graficzne Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Dan Thomsen, Corinna Bechko (scenariusz). (3 września 2013). "Shadow of the Queen". Powieść graficzna nr 1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki