FANDOM

Świszczur to stworzenie pojawiające się w serialu Once Upon a Time in Wonderland. Debiutuje w odcinku Nothing to Fear.

Charakterystyka Edytuj

Świszczury wyglądają jak wielkie czarne wilki ze świecącymi fioletowymi oczami, które przyciąga jaskrawe światło.[1] Są to jedne z najdzikszych i najgroźniejszych stworzeń zamieszkujących Krainę Czarów. Swoje ofiary pożerają żywcem. Według Czerwonej Królowej ugryzienie świszczura przypomina zaciśnięcie między dwoma łóżkami gwoździ.[2]

Historia Edytuj

Pięć świszczurów zaatakowało Czerwoną Królową, Alicję i Cyrusa, kiedy zostali przywiązani do słupów przez chłopów, którzy byli źli na królową za to, że nie chroniła ich przed dzikimi zwierzętami atakującymi ich ziemie. Wieśniacy zapalili wokół nich pochodnie, aby przyciągnąć świszczury. Choć udało im się ugasić ogień, bestie nie odeszły z powodu blasku naszyjnika Alicji. Kobieta rzuciła wisiorek zwierzętom, które zaczęły walczyć o przedmiot, dzięki czemu bohaterom udało się bezpiecznie uciec.[1]

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Richard Hatem, Jenny Kao (scenariusz) & Michael Slovis (reżyseria). (6 marca 2014). "Nothing to Fear". Once Upon a Time in Wonderland. Odcinek 9.
  2. 2,0 2,1 Richard Hatem (scenariusz) & David Solomon (reżyseria). (24 października 2013). "Forget Me Not". Once Upon a Time in Wonderland. Odcinek 3.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki