FANDOM

25px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy postaci z odcinka Co kochasz najbardziej. Jeżeli szukasz ślepej wiedźmy z Biegun północny, zobacz Baba Jaga.
„Będziemy szczęśliwi?”
— Ślepa wiedźma do Złej Królowej.[1]

Ślepa wiedźma, znana jako panna Ginger w Storybrooke, to postać pojawiająca się w serialu Dawno, dawno temu. Debiutuje w odcinku Co kochasz najbardziej pierwszego sezonu.

W jej rolę wciela się Patti Allan.

Historia Edytuj

Ślepa wiedźma była obecna razem z kilkoma innymi czarnymi charakterami na spotkaniu ze Złą Królową, która zamierzała rzucić Mroczną Klątwę. Po zapewnieniu przez królową, że będą szczęśliwi w nowym świecie, wiedźma i inni dodali do wywaru kosmyki swoich włosów jako składniki. Kiedy wreszcie władczyni poświęciła serce swojego rumaka, pojawiła się niewielka chmura dymu, lecz klątwa w ostateczności nie zadziałała. Po konsultacji z twórcą klątwy, królowej przy drugiej próbie udało się rzucić klątwę, która wysłała ślepą czarownicę oraz większość mieszkańców Zaczarowanego Lasu do innego świata.[1]

Podczas pierwszej klątwy Edytuj

Po rzuceniu Mrocznej Klątwy ślepa wiedźma została przeniesiona do Storybrooke, gdzie zyskała nowe życie jako panna Ginger. Była obecna na konferencji prasowej w ratuszu u pani burmistrz, kiedy stanowisko szeryfa miasta zostało puste z powodu śmierci Grahama, a Regina zamierzała mianować Sidneya na nowego stróża prawa. Gdy Emma Swan przybyła razem ze statutem miasta, w którym zapisane jest, że burmistrz nie może mianować kogoś szeryfem, ale jedynie wskazać go na kandydata w wyborach, pani burmistrz była zmuszona zastosować się do reguł. Po wyborach, panna Ginger była obecna w jadłodajni, gdy Sidney i Regina obwieścili Emmie, że została nowym szeryfem.[2]

Kilka tygodni później, kiedy Regina przebywała w swoim biurze, odebrała telefon od panny Ginger, która skarżyła się jej na warunki pracy i temperaturę powietrza.[3] Innego dnia, gdy Ruby odbierała telefony na posterunku szeryfa, przestraszona panna Ginger zadzwoniła, aby poinformować o podejrzanym osobniku czyhającym wokół jej domu. Ruby jednak zapewniła ją, że tylko Pongo, dalmatyńczyk Archiego.[4]

Występy Edytuj

Dawno, dawno temu Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Zobacz też Edytuj

  1. 1,0 1,1 Edward Kitsis, Adam Horowitz (scenariusz) & Greg Beeman (reżyseria). (30 października 2011). "Co kochasz najbardziej". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 2.
  2. Jane Espenson (scenariusz) & Michael Waxman (reżyseria). (8 stycznia 2012). "Zrozpaczone dusze". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 8.
  3. Ian Goldberg, Andrew Chambliss (scenariusz) & Bryan Spicer (reżyseria). (29 stycznia 2012). "Owoc z zatrutego drzewa". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 11.
  4. Jane Espenson (scenariusz) & Ron Underwood (reżyseria). (11 marca 2012). "Na gorącym uczynku". Dawno, dawno temu. Sezon 1. Odcinek 15.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki